علامت سوال

یادداشت های شبانه

علامت سوال

یادداشت های شبانه

اگه کسی می تونه چراغ ها رو روشن کنه

هی جون می کنم٫ جون می کنم٫ می گم یافتم یافتم٫ خودش٫ دنبال همین می گشتم٫ این دیگه هدف زندگیه٫ حالا دیگه باید جون بکنم!!

این یافتم یافتم همش بی خود٫ چون همش تکراریه٫ فقط راهِ٫ به جای هدف تا حالا هزار تا راه پیدا کردم٫ آزادی٫ استقلال٫ فهمیدن٫...

مثل دویدن تو یه جای تاریکه که دیگه خسته شدم٫ حالا ایستادم٫ فقط دنبال هدف می گردم٫ اگه کسی می تونه چراغ ها رو روشن کنه. 

نظرات 2 + ارسال نظر
mahmood یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:58 ب.ظ http://mohebannet.blogsky.com

سلام...اگه واقعا دنبالش باشی پیداش میکنی...هدف زتدگی عبادت اما نه اون عبادتی که من وتو میشناسیم ...این یعنی همه ی کارهامون بخاطر خدا باشه....هدف همینه ....
یا علی

اگه نه تو میدونی نه من پس از کجا فهمیدی هدف چیه!!!

مهدی ذکریازاده امیر دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:16 ق.ظ http://nsan.blogsky.com

سلام
از وبلاگت و از اندیشه هایت خیلی خوشم آمد
موفق باشید

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد